ATT VARA ELLER ICKE VARA, DET ÄR FRÅGAN!


Är du fortfarande kär i honom? Hur känns det för dig nu då? Folk frågar och jag försöker svara, men kan inte.

Ärligt talat så vet jag inte själv. Ibland kan jag tycka att det är sjukt jävla skönt att inte veta. Det känns som att det aldrig har hänt, som om jag har varit singel hela året och att jag klarar mig fint själv. Ibland är det jobbigare att inte veta. Självaste tanken på att jag kan förstöra allting genom att träffa honom igen, att komma tillbaka till ruta ett. Kanske är det så att jag bara saknar någon att hålla om, någon att överraska med frukost på sängen, eller bara någon som man kan skicka ett sms till som endast betår av massa hjärtan. Eller så kan det vara så att jag är kär i kärleken helt enkelt...

Hur som helst så är jag för feg för att testa. Jag mår bra som det är, precis nu.



Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0