OM ETT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET, KOMMER JAG LEVA TILLS JAG ÄR 100



Såg på en film precis. Från sommaren, året jag fyllde 14, när jag var hemma hos Hanna. På något sätt fick jag för mig att jag skulle hoppade ut ur hannas fönster. Måste tillägga att det var ett förråd under som man kunde stå på. Väl ute flummade jag runt och gjorde ett tappert försök till bl.a. osynliga trappan. Misslyckat, men vi tyckte det var roligt ändå. Som alltid skrattade vi åt de mest tråkiga sakerna.

Efter en liten stund skulle jag försöka komma in igen, men eftersom vi skrattade så mycket hade jag ingen kraft att äns försöka att dra mig upp. Till slut fick Hannas brors dåvarande flickvän dra in mig. Jobbigt, jag hjälpte ju inte direkt till utan fortsatte bara skratta. Det slutade med att även Hannas bror fick hjälpa till, haha.

Later

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0