TACK!<3

Gårkvällen var sjuk! Presenterna va grymma och som jag tog det blev det inte en enda oseriös! Tackar. Efter massa vel slutade vi på bryggeriet och hade jäkla kul. Billigt blev det med, behövde bara betala en drink.

Nu ska jag göra frukost åt mig och damen som ligger och sover. Först, måste jag bara visa min fina dikt jag fick av Cicci, Johanna och Linn! <3

Du trodde väl inte att du skulle komm undan detta?
Vi har nämnligen också en hel del att berätta.
I förra dikten fick vi höra att Johanna kallades bajen,
men ni glömde ju nämna att du kallades faktiskt för thaien.
Detta kan man inte tro när man ser dig,
För du har ju alltid sushi med dig.
Men nu ska vi inte prata om mat,
Även om det ligger på våra fat.

Vi tänkte börja med gången du visade tutten,
och alla killar föll på störten.
Du hade dock bara ögon för en av dem,
vi nämner inga namn men Anton hette killen du ville ta med hem.
På offers klassfest hände det grejer,
du betedde dig inte lika bra som oss andra tjejer.
Vi såg er mysa på soffan där,
vi trodde du var riktigt kär.
Detta visade sig inte vara riktigt sant,
då Anton var en stor fjant.

Vi kommer heller aldrig glömma när du berättade om laxen i ån,
för helt plötsligt föll du därfrån.
på golvet låg du oh kråla,
Till Issa skrek "hämta cola"

Nu bangar vi denna dikt,
den börjar ju påminna om en bikt,
men vi kände ju att det var vår plikt.
Nej, nu drar alla ut på krogen,
även fast vi vet att du inte är fullt mogen.
Drick nu för guds skull inte för mycket,
Vi tror inte att du pallar trycket.
För någon gång måste allt ut,
låt det inte bli ett spy-sprut!
Detta var en dikt från oss,
nu är det dags att parta loss.
Vi är glada att vi har lärt känna dig,
Go girl, du är vår tjej!

haha, jag gillar den!


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0