BETTER TOGETHER

Igår firade vi Anton som har fyllt myndig. Himla skönt folk. De gav Anton massa uppdrag inne i stan, så om ni möjligtvis råkade se en elefant springa upp för avenyn var det med största sannolikhet Anton. När han kom tillbaka till huset gömde vi oss i vardagsrummet och alla skrek grattis när han kom in. Första komentaren "åh alla bitches är ju här!". Hade en otroligt kul kväll i alla fall, innan jag kom hem till min pojkvän. Eller vad man ska säga.

Idag var jag och lämnade sakerna jag sålde på blocket i stan. Nu har min mattelärare precis åkt hem. Jag vill jag bara sova, helst till nästa lördag. Jag mår rent av skit nu. Vet inte vart jag ska ta vägen.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0