IT'S TYPICAL

Det är typiskt. Klockan kvart i sex ringer alarmet på mobilen. Jag stressar för att hinna med allt, vilket slutar med att jag har tjugo minuter kvar innan jag ska gå. Skönt. Går in på datorn och dubbelcheckar att det är klockan åtta vi börjar. Det gör vi, I MORGON. Åh, jag blir så trött på mig själv.

Nu längtar jag mer än någonsin till studenten och studentresan. Efter konstateranden igår, skulle de största problemen innebära att sanden fastnar på fötterna, när man går från havet till solstolen och sandas av på handduken. Möjligtvis att man måste gå till poolen och svalka sig, för att solen bränner på ryggen eller att inte kunna bestämma sig vilken resturang man ska äta på. Det är sådana problem jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Julia tb

Åh vilken jättefin bild!:D

Allt bra annars? ha en underbar onsdag! Många kramar<3

2009-11-25 @ 07:12:37
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0