TWILIGT HYSTERI

Känner mig ensam, jag är nog enda tjejen i världen som inte är besatt av Twiligth filmerna och böckerna. Förstår verkligen inte hysterin över killen. Viss att han får en viss charm av att han räddar henne och är sådär mystiskt, men ändå. Antagligen hade jag extremt höga förhoppningar, vilket inte är konstigt.
En av mina vänner såg första filmen på bio två gånger! En annan förklarade att hon blir generad när hon läser boken, då hon själv sätter sig i rollen som Bella. Efter hon hade läst kändes det som om hon hade varit otrogen mot sin pojkvän.

Trots att jag inte är ett fan av Twiligth är det vad som står på schemat för ikväll. Tjejerna ville ha det för att komma in i stämning inför i morgon. När de ska se film nummero due.





Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0