CHAMPAGNE

Med mindre än en månad kvar till balen, har jag äntligen hittat de perfekta tygerna. Jag känner mig ganska mycket lugnare nu. Allt jag hoppas på nu är att den ska bli så som jag har tänkt mig. Mamma är duktig på att sy så det kommer bli bra! Hon sydde ju min klänning tillbalen i nian och den blev jättefin! Efter att vi hade sprungit runt i flera tygaffärer tog vi en förtjänad lunch på Karisma. Trevligt!


Bilder från balen i nian..
Caroline, Sheila, Jennie, Isabelle, Vanessa och Sara

Haha, egobild i spegeln!

Killarna körde cabaredansen!

Bussen hem.

Klass 9C!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja men jag kommer ju snart nu :D haha. Det är ju typ 2 månader kvar bara =) ÅHHHHHHH va snygga glajjor! Vart har du köpt dom. Jag har gått på Paddys Market här och testat en miljon pilot brillor men det är alltid något som är fel med dom, snea för stora för små osv. oxoxox

2010-04-19 @ 11:28:03
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

härliga bilder det är ett minne för livet

2010-04-19 @ 20:32:59
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0