GIRLS IN THE BOYS ROOM

3345450984_b6e06015c2_largeDet finns ingenting som är bättre än att veta att han som du bryr dig så mycket om, gör vad som hest för dig. Att du gör allt för honom, för att han ska vara lycklig. Jag älskar känslan, även fast den skapar ett beroende. Skype-samtalet räckte inte, det gör det aldrig. Nu lyssnar jag på våran låt. Jag har på mig hans tröja. Jag hatar att somna ensam, jag vill att han ska somna med mig. Inte i ett annat land. Men jag vet att det är värt att vänta. Det är värt det när man får den där pirriga, varma känslan i kroppen av att få hålla om honom igen.

Nu ska jag sova och försöka drömma något fint!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heej! Okej jag vill ha ett par billiga glasögon för jag råkar alltid sätta mig på alla dyra. Haha du får se sen när jag kommer hem till Sverige :) Här nera har alla! långkläningar så jag blev så sugen på att köpa en. Köpte Covergirl smink ingår för det har dom här nere. Faktiskt väldigt bra!

Åh va glad jag blir av att höra att du är lyckligt kär! =D HA det bäst min lille favorit syster!!

2010-04-20 @ 01:53:33
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Förresten vad är det för kurser!?!? vart är dessa någonstans!? DUKTIG FLICKA!

2010-04-20 @ 01:54:12
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0