PANIK

Jag vet inte riktigt hur jag skall uttrycka mig just nu för att ni inte skall tro att jag hatar hundar eller någonting sådant. Men just nu önskar jag att man hade någon sorts avstägningsknapp att trycka på så de inte låter så ortoligt högt. Chelsie löper nu, vilket gör att Ajax blir sugen på hmm.. skapande av ungar. Ni fattar. Han ylar, skäller så ljust att det typ skär sig i öronen och bara springer runt hela huset. Jag får panik. På en halvtimme har jag lyckats skriva sju rader på min uppsats som jag skulle skriva idag. Sju rader! Jag kan nte fokusera alls. Läser om allt hela tiden och glömmer av vad jag tänker skriva. Jag måste härifrån, detta fungerar inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

local handjob firm

2010-04-30 @ 11:15:30

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0