Komma tillbaka till Michellelinda

Jag suger på karamellen. Anledningen till att jag inte har skrivit någonting här beror på att jag har blggat på ett helt annat ställe. Jag ville vara mer privat. Inte för att det finns flera tusen läsare eller så utan för att jag hade lust att skriva utan att tänka mig för. Så jag har hållit den för mig själv. Nu däremot börjar jag tröttna på det med, suprice! Jag saknar michellelinda. Som sagt, jag suger på karamellen, men medger att det kliar i fingrarna. Saker har hänt sen sist, mer om det när jag vet helt säkert hur allt slutar. Eller börjar. Känner jag mig själv rätt kommer jag tillbaka redan ikväll.

Puss.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0