SÅDAN MOR, SÅDAN DOTTER!

Mamma skulle förhöra mig på naturen förut. Det gick bra, tills hon kom till frågan som handlade om en homo erectus. Självklart tänkte hon på något helt annat, det är som en apmänniska egentligen, och bryter ut i skratt. När jag sedan svarar att skillnaden är att den är mycket längre och smalare, skrattar hon så mycket att tårarna rinner.  Humor på hög nivå.

När vi ändå är inne på humor; Vad kallas en tillfredställd penis med humor?

Stand up komiker!

Kände mig hyfsat klyftig (och stolt) när jag kom på den. Det verkar dock inte vara så många andra än jag som tycker den är rolig. Nej, nu ska jag städa klart mitt rum, älsklingen kommer hit om en liten stund!

HAVE A NICE ONE FELLOWS!

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0