DRÖMTYDNING

Det känns faktiskt lite pinsamt. Berättade en dröm, i tre nätter har jag drömt samma sak, för en kompis. Berättade att jag skulle fråga en annan kompis vad just det betydde. Hon har nämligen fått tyda en annan helt sjuk dröm innan vilket visade sig stämma helt. Läskigt.

Men som sagt så trodde jag mer att det var en ren slump att en bok om drömtydning kunde visa vad jag kände. Så jag sa att jag skulle be henne ta reda på vad det betydde eftersom jag drömt det i tre nätter. Min kompis som jag pratade med, bestämde sig själv för att googla det, och så kom svaret..

Jag skall nog aldrig mer berätta mina drömmar för folk, kunde blivit riktigt pinsamt.

Kommentarer
Postat av: je

hahahah

2010-01-19 @ 09:35:20

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0