I'VE BEEN DREAMING BY THE RYTHYM LIKE THE BEAT OF A HEART

Long time, no see. Allt bra med er?
Med mig är det bra, trots den extrema kylan och att skolan aldrig verkar ta slut. Antar att det är mina vänners förtjänst att jag faktiskt går dit!

Dagens höjdpunkt var när jag och Angelica bestämde oss för att köpa en mini-tårta i choklad till vår receptionist (Det är faktiskt inte så konstigt som det låter), som igår fyllde 50 år.  Problemet är bara att man tydligen blir ledig även dagen efter att fyllt femtio. Där satt vi spända och väntade på att få se minen när han öppnade tårtkartongen. Så är han ledig. Tanken var ju god i allafall, tårtan med. Ja, vi var tvugna att äta upp den själva helt enkelt. Han får en ny i morgon!

Förresten så har jag fått ett tredagars-jobb! På en modemässa, I'm excited!

I morgon lämnar min syster mig och kalla Sverige för Australien i ett halvår. Kan inte neka att jag är otroligt avundsjuk. Men Pernilla, du vet om att jag enkelt kan muntras upp om du skickar lite presenter då och då..Right?





Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0