If it makes you happy, it can't be that bad.

Tillbaka till vardagen, en ny slags vardag. Jag tycker fortfarande att det känns som att jag ska tillbaka till skolan i morgon. Träffa alla igen efter något enveckaslov, få en update på om det har hänt något nytt, spendera stora delar av lektionerna genom att diskutera vart vi ska luncha. Det kommer ta ett tag att vänja sig vid att inte ha samma rutiner och hitta på nya. Jag skapade en nystart. Nu. Visste inte riktigt vart jag skulle börja någonstans, så jag hamnade i garderoben. Slänga skor och kläder, ta upp vinterkläder på vinden, hänga och vika kläderna och in med skorna i hyllan. Jag är klar om någon timme.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0