SJUKT INTRESSANT INLÄGG, LÄS NOGA.


Jag är helt värdelös på att packa och alldeles för sent ute med allt. Ska åka in och växla pengar om en liten stund. Jag som tänkte att jag lika gärna kunde tvätta alla mina jeans som jag vanligtvis använder samtidigt och kom på nu, att folket i biosalongen antagligen inte vill se mig naken, och därför behöver ett par till ikväll. Alla är fortfarande blöta så jag har letat genom min garderob och hittade mina gamla favoriter. Folk har påpekat att jag ska slänga dem eftersom de är trasiga men nu har jag en anledning till att ha dem på mig.

Förresten är jag riktigt taggad på Sex And The City 2 nu, lite orolig över att den inte skall vara så bra däremot då den har fått dålig kritik och bara en pir. Äsch, är man ett fan så kan den nog inte bli dålig. Puss på er

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0