I MISS YOU, LONDON.

Välkomna tillbaka sötnosar, hur mår ni?
Jag mår bra, London var underbart!


Jag älskar staden. Jag vill tillbaka nu. Jag hann inte med allt jag ville hinna med och ändå såg vi mycket. Picadilly circus, China town, Buckingham palace, Londons motsvarighet till parishjulet - london eye, Harrods, de engelska pubbarna där jag helt ärligt var den enda som inte drack öl, shoppingen, green park och mycket mer. Vi smälte in rätt bra och det var skönt att vara en i mängden (och slippa turiststämpeln i pannan). För det blir man oundvikligen i en stad som har fler invånare än hela Sverige. Vi tog bussen själva, åkte tunnelbanan, hittade till ställen och emellan åt kände jag mig ganska stolt över att vi hittade när vi bestämde att "Vi möts vid Red lion square." Jag saknar det och vi har faktiskt redan nu planer på att åka tillbaka nästa sommar igen.




Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0