THOUGHTS

Hur kommer det sig att man aldrig lär sig att inte göra allt i sista sekunden? Hur skulle ja må nu, om jag inte hade svarat, när du skrev till mig den dagen? Hur ser mitt liv ut om femton år? Hur kan man göra saker utan att tänka på andra inblandade först? Hade jag gått klart skolan om inte mina vänner gick där? Tror jag på ödet? Vad skulle jag göra om jag fick en miljon kronor? När försvinner snön? Kan man älskska någon för resten av sitt liv? Hur gammal kommer jag bli? Finns det synska människor?

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha och helt plötsligt kommer frågan, när försvinner snön? hahaha älskar de;)

2010-03-11 @ 21:03:04
URL: http://johannakaldeby.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0