"NÄSTA GÅNG SKA HAN INTE KOMMA UNDAN!" - CECILIA JACOBSSON


Funderar på att börja med dagens citat här på bloggen. Det sägs väldigt mycket kloka och ännu fler okloka saker i min klass. Jag tänker dock inte gå in på vad rubriken står för, det får stanna i klassrummet tror jag. För Cecilias skull.

Förövrigt är jag stressad som tusan. I morgon har jag prov i internationella relationer och för tillfället kan jag nästan ingenting, så jag håller på att råplugga det nu. Varför blir det alltid så? Efter skolan i morgon åker jag hem till Linn som ska ha fest. Det kan bli riktigt bra!

Have a nice one fellows!

Kommentarer
Postat av: Sheila

Håller tummarna för dig!

2010-03-12 @ 22:32:59
URL: http://sheilavictoria.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0