WEEKEND

I fredags åkte vi hem till Linn som hade fest. Innan alla kom lagade vi middag och sjöng sing star. Tror inte att det är min grej. När jag börjar sjunga stängs allt ljud av. Vad betyder det? Det var väldigt trevligt i alla fall.
Lördagen bestod av middag hos Jesper med hans släkt. Det var intressant, minst sagt. Efter det åkte vi hem till Jespers kompis och kollade på skräckfilm. Det var i och för sig bara jag och Niklas som kollade. En annan försökte sova och istället för att erkänna att han var rädd, skyllde han på att filmen var dålig då den inte hade någon handling. Igår bestod dagen utav skolarbeten vilket jag ska fortsätta med nu.
Ciao

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0