SPICE GIRLS







Dagen började med nationella i matte c, vilket var helt otroligt svårt. Följde sedan med Isabelle för att kolla på present till hennes pojkvän. Vi hann även titta in i ett par affärer och jag hittade självklart, eftersom jag inte får köpa någonting, massa fina saker. Nu har jag suttit och målat kläder. Lite som tröst eller något för att jag måste spara pengarna till London. Åh vad det kommer bli bra förresten. London med min finaste!



Idag fyller förresten Jesper 20 år, grattis älskling!








Kommentarer
Postat av: elaine

Är det du som har ritat? SJUKT FINT var det i alla fall!

2010-06-15 @ 23:05:33
URL: http://elaine.bubbleroom.se
Postat av: susanna

du får inte missa camden market om du åker till london!



www.lundbergsusanna.blogg.se

www.lundbergsusanna.blogg.se

2010-06-19 @ 11:16:09

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0