VARDAGSLYX

Ena lektion var inställd idag så vi satt ute i solen och bara snackade skit. Hur skönt låter inte det? Vardagslyx. Jag har faktiskt planerat att fortsätta med lite vardagslyx nu, spakväll eller något sådant. Förresten, två saker kvar att göra i skolan innan jag slutar den 4 juni. Två saker. Låter det inte helt otroligt? Behöver jag säga att jag mår riktigt bra nu? Stressen är så gott som över. Ja, i alla fall när det kommer till läxor.

Update:
Nackdelen med att inte ha någonting att göra, jag är galet rastlös. Hittade i och för sig en hemsida där man kunde sätta ihop olika outfits. Ganska kul faktiskt. Nej, jag tror inte det finns mycket mer att sysselsätta mig med nu därför säger jag god natt!




Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0