You had me at hello. VA?

Tänkte köra på en snabb sumering av en riktigt skön helg. Fredagen började med att jag mötte upp Isabelle och åkte in till stan. Kollade på lyckliga och fulla människor som sprang ut ur schillerska. Vi hängde rosor runt halsen på fina vänner. Blev ännu mer taggade till vår egen student. Sprang i ösregnet. Lunchade, fikade, skrattade. Mina föräldrar åkte med mig för att fira älsklingen och hans mamma. Åt god mat och drack rosa bubbel och ännu mer BB, vilket resulterade långa diskussioner om kärlek och vänskap. Målade blommor, och smågubbar på en dörr. Planet earth sattes på?! Somnade i finastes famn för sent. Vaknade för sent. Slappade i sängen tills klockan slog fyra. Kollat på pretty woman. Fikat med mamma. Lagat mat. Nu väntar jag på att lite folk ska komma hit så vi kan fira morsdag.

Have a nice one fellows!  

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0