A/W 2010

Åh, mysfaktorn är hög nu. Jag älskar att se löven som faller från träden, klä den kalla marken med höstens varma färger. Att själv få värma mig i mysiga, stora koftor och tända ljus runt omkring mig. Jag älskar det! Det är något speciellt med hösten och mörkret. För att inte tala om vintern.

Den absolut mysigaste tiden på året. (Inte bara för att jag fyller år då. Bara lite.) Jag längtar redan tills det är dags för att lyssna på julmusik, baka pepparkakshus, lussekatter, dricka godaste blåbärsgluggen och packa in paket i fina omslag. Bara själva grejen att jag, redan för någon vecka sedan, köpte min första julklapp säger en hel del.






Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0