HELLO, FROM 48TH STREET!

Sitter i lobbyn med Julia och gör ett tappert försök till att hålla mig vaken lite till, eftersom vi är sex timmar efter här. Helst vill jag vakna upp imorgon utan jet lag. Annars har resan gått hur bra som helst. Invirad i en filt, med bakåtlutat säte och en kudde att sitta och krama har jag lyckats ta mig igenom tre hela filmer, två tidningar och lyssnat på massa musik. Himla skönt när man får välja själv!

Kom nästan precis hem från att ha kollat in Times Square, då vi bor bara några blocks därifrån. Mer än så har vi inte orkat med idag. Mer imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: Sheila

Låter amazing, ta massa kort!! Ha det underbart <3

2011-04-15 @ 14:18:11

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0