Hur många personer tror du hade grattat dig på födelsedagen, om datumet inte fanns med på Facebook?

Under en fem timmars lång fika hinner man komma fram till en hel del.

Har Fanny rätt? Om man inte skriver saker som ska hända/har hänt på sin facebookstatus. Har det då aldrig hänt? Själv skriver jag nästan aldrig statusar, men jag skriver här. I bloggen. Är Facebook och bloggar det enklaste sättet att visa vem man är? Att man finns? Skapar vi oss nya identiteter genom att sålla bort de egenskaper (läs: även bilder) vi inte gillar, och framställa det som vi är stolta över?


Kommentarer
Postat av: Sheila

Jag har tänkt på exakt samma sak.

2011-01-06 @ 14:37:44
URL: http://sheilavictoria.blogg.se/
Postat av: emmi

- Hahah det skulle ha blivit en jeansväst! men hade inte jeanstyg nog tydligen ;p kul att du var med och gissade iaf! kramar

2011-01-07 @ 19:41:22
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn? Någon annans namn?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0